A webshop cookie-kat használ annak biztosítására, hogy honlapunk a lehető legjobb élményt nyújtsa Önnnek.
Gyengénlátók számára
Kerttechnika
Felhasználónév:
Jelszó:

Kosara jelenleg üres.

Részletes keresés

Termékkatalógus
Akciók
Apróhirdetések
Főoldal
 
Gyártók listája:
STIHL
VIKING
MTD
GARDENA
AL-KO
HONDA

Szolgáltatásaink
Magunkról
Magazin, cikkek, hírek
Vásárlói tájékoztató (ASZF)
Szállítási feltételek és díjak
Gyakran ismételt kérdések (GYIK)
Adatvédelmi nyilatkozat
Ügyfélszolgálat
Elérhetőségeink
Vendégkönyv
Partnereink
Az Ön véleménye honlapunkról



 
A vendégkönyvben való hozzászóláshoz be kell lépnie!
Amennyiben még nem regisztrálta magát, kérjük töltse ki egyszerű adatlapunkat!





dinnyesi 2007-07-29 13:42 | 49.
Igen Tisztelt Szabó Úr,

Azért mégis csak hallatlan, hogy más által írt cikkek alá a saját nevét írja oda. Kérem, mélyedjen el a szerzői jogban. Érdemes. A weboldalán pedig a vendégkönyv oldalon szereplő regisztrációs link, az adatlap kitöltése után hibaüzenetbe torkollik. Hol van a profizmus, amit hirdet?
 
Szabó László 2007-07-13 18:09 | 48.
Tisztelt kissaty90!

A tófóliák 4, 6, és 8 méter széles tekercsekben és 0,5 - 0,8 és 1,0 mm vastagságban kaphatóak. A szélesség adott, de olyan hosszú darabot vágunk le a tekercsből, amilyet Ön szeretne.
Tájékoztatom, hogy a tófólia alá helyezendő geotextíiliát is forgalmazunk 200 g/m2 és 400 g/m2 kivitelben, 2 méter szélességben.

Ha rendelni szeretne, akkor csak azt kell megírnia, hogy mélyen széles, milyen vasatag fóliából hány métert szeretne
vásárolni.

Várjuk megtisztelő megrendelését, üdvözlettel,

Szabó László
 
Szabó László 2007-07-13 18:02 | 47.
Kedves lattila!

Valóban! Még a legjobb minőségű gépek esetében is előfordulhat, hogy garanciális időn belül meghibásodik, de hát erre találták ki a gyártók garanciális felelősségvállalási kötelezettségét.
Mint Ön is tudja hazánkban is vannak szabályok, amelyek rendelkeznek egy-egy ügy elrendezési módjáról. Ilyen szabályok a garanciális gépek meghibásodásának intézéséről szóló jogszabályok, amelyeknek a gyártók és a forgalmazók is igyekeznek megfelelni, és a fogyasztónak is tudomásul kell venniük.
A 72 órán belüli cserére csak 72 órán belül van lehetőség a rendelkezések értelmében, amihez a gyártók is ragaszkodnak. Három nap után amennyiben meghibásodás történt, garanciális javítás keretében kell megoldani.
A termék átvételekor átadjuk a termékhez járó minden dokumentációt is, többek között a magyar nyelvű kezelési utasítást a jótállási jegyet és a számlát is. Ez az Ön esetében is így történt, Ezt igazolja az is, hogy az Ön állítása szerint sem jótállási jegyet, sem számlát nem kapott. Ennek ellentmond az a tény, hogy Ön a számla tőpéldányán aláírásával igazolta az átvétel tényét. Az elvesztett jótállási jegy pótlására közbenjárásunkra a gyártó adott egy új jótállási jegyet, amit az Ön számára a mai napon postáztunk is. Ezzel az új jótállási jeggyel már felkeresheti a legközelebbi garanciális szervízt, ahol a javítást elvégzik.

Kollégáimmal együtt igyekszünk tökéletesen végezni a munkánkat, amit az esetek döntő többségében sikerül is, amit számtalan eléégedett vásárlónk visszaigazolása is bizonyít. Bárkivel előfordulhat, hogy egy vásárolt terméke meghibásodik. De az ilyen kényelmetlenségek megoldására itt Európában is megfelelő szabályok állnak rendelkezésre. Az Ön esete nem egy különleges eset, mással is előfordult olyan, hogy garanciális szervízhez kellet fordulnia a garanciális idő alatt meghibásodott termékével.

Bízom abban, hogy az új jótállási jegy birtokában a szervizben kifogástalan fűnyírót fognak Önnek átadni és azt hosszú időn keresztül megelégedettséggel fogja használni, mint nagyon sok vásárlónk.

Üdvözlettel, Szabó László
 
lattila 2007-07-11 15:39 | 46.
látom más is reklamált, kiváncsi vagyok reagáltak-e rá.
nyilván nem, el se olvassák...
 
lattila 2007-07-11 15:37 | 45.
vásároltam egy drág,a elektromos yardman fűnyírót, időben meg is jött, igaz garancia levél nélkül.
sajnos a készüléket csak hétvégén tudtam kipróbálni, de mint kiderült egy ilyen komolynak hitt márka is képes elromlani, a készülék teljesen működésképtelen, zúg , de nem indul el, mintha meg lenne szorulva. emailben be is jelentettem. telefonon is megerősítve. A höülgy kedvesen jelezte, hogy természetesen kicserélik, De
időközben megjött a mailra a hivatalos válasz: semmit nem cserélrnek, menjek a szervízbe, mert lejárt a 3 nap! online vásárlásnál ez nem 3 nap, de mindegy. a lényeg: tesznek arra hogy mit adtak el! Ennyit az oldalról, meg a cégről, a többi marketing.
ezt még valami nyílt fórumon is megírom (pl index homár...)
 
kissaty90 2007-06-24 19:32 | 44.
Nagyon jó az oldal konkrétan érdeklődök a tófólia iránt csak az a problémám hogy méretet nem tudok változtatni olyan nincs hogy elvágnak belőle??? A nm kiírása miatt érdekelne!!!
Válaszát előre is köszönöm
kissaty90@freemail.hu
 
Szabó László 2007-04-19 16:41 | 43.
Tisztelt Kulcsár István Úr!

Köszönjük Ön és felesége észrevételeit webáruházunkkal és munkánkkal kapcsolatban.

Célunk, hogy termékeinkkel és szolgáltatásainkkal teljes mértékben megfeleljünk ügyfeleink elvárásainak. Minden erőfeszítésünkkel azon dolgozunk, hogy ügyfeleink elégedetten távozzanak mint üzleteinkből, mind webáruházunkból.
Sajnálattal olvastuk levelet, miszerint Önök elégedetlenek szolgáltatásainkkal.

Sajnos előfordul, hogy a megrendelt termékből éppen nincs raktárkészleten, de minden esetben a lehető legrövidebb időn belül igyekszünk beszerezni a termékeket.
Ha Magyarországon megtalálható egy termék, akkor azt 1 héten belül be tudjuk szerezni. Abban az esetben történik a szállítással késedelem, ha külföldről érkezik egy termék, vagy ha éppen gyártás alatt van.
Az Önök esetében az utóbbi történt, hiszen egész magyarországon hiány van ezen kapálógépekből, a gyár nem győzi készíteni a kapálógépeket.

Önök nehezményezték, hogy honlapunkon keresztül nem tudják követni, hogy mi történik a megrendeléssel. Ezen funkcióval jelenleg sajnos valóban nem rendelkezünk, ahogy a magyarországi webáruházak több mint 90% sem, viszont a rendelések állapotáról ügyfélszolgálatunk folyamatosan tájékoztatást ad írásos értesítés formájában vagy telefonon.
Az ezzel kapcsolatos kérdések a boltértékelő rendszerben találhatóak, melyeket egységesen, minden webáruházban vásárló ügyfélnek tesznek fel, akkor is, ha az adott webáruház nem rendelkezik a rendeléskövetés funkcióval.

Természetesen lehetséges átutalással kiegyenlíteni a termékek vételárát, ebben az esetben előre kiállítjuk a számlát, amelyet elküldünk és az összeg számlánkra való beérkezése után teljesítjük a rendelést. ( előre fizetés átutalással)

A levelükben írt utóiratban az üzenetküldés funkció működőképtelenségét nehezményezte. Sajnos nem teljesen értjük, hogy mire gondol. A mi honlapunkon nem működik valami, vagy a boltértékelő honlapon?
Ha a mi honlapunkon észlelte a technikai hibát, kérem jelezze, hogy pontosan hol találkozott vele, és mi azonnal utána fogunk járni a technikai problémának. Oldalunkon egyébként leellenőriztük az üzenetküldés funkciót, és működött.
Ha a boltértékelő honlapon volt a gond, kérem ne ránk haragudjon, hiszen azt az oldalt nem mi üzemeltetjük, de biztos vagyok abban, hogy ha jelzi az oldal üzemeltetőjénél, mindent meg fognak tenni annak érdekében, hogy kijavítsák a hibát.

Tájékoztatjuk, hogy megérkezett raktárunkba mindkét Ön által megrendelt termék. A terméket PBP Posta futárszolgálattal küldjük el Önnek a megadott szállítási címre.
a Dragon 55 H kapálógép szállítmány várhatóan a ezen a héten érkezik be, annak a szállításáról külön értesíteni fogjuk.

Mivel a termékek külön-külön a saját, gyári csomagolásukban vannak, mi sem bontjuk meg az eredeti külső borítást, amely a termék szállítás közbeni biztonságát is szolgálja. Ezért a komposztsilót és a kapálógépet is külön-külön csomagegységként tudjuk küldeni, így mindkét termék külön-külön szállítási díjat von maga után.
30 kg súly alatti termékekre PBP Posta futárszolgálattal történő szállítással kedvezőbb szállítási költségeket tudunk produkálni, mint a GLS futárszolgálat esetében, így Ön is jobban jár, hiszen a két doboz együttes küldését csak GLS futárszolgálattal tudnánk megoldani, mely a nagy súly és a csomag terjedelme miatt az amúgy is drágább árakra terjedelmes pótdíjat vonna maga után, így az össz szállítási költség akár 20-25 000 Ft-ig is elmehetne.
Mivel ügyfeleinknek mindig a lehető legjobb és legkedvezőbb megoldást igyekszünk felkínálni, így az Ön megrendelését is ehhez igazodva szeretnénk kielégíteni.
Természetesen ha Ön ragaszkodik ahhoz, hogy egy csomagként küldjük el a megrendelt termékeket, teljesíteni fogjuk kívánságát, ha Ön vállalja a nagyjából kétszer annyi szállítási költséget.
Mivel a motorolaj csomagolása , kis méreténél fogva, lehetővé teszi, ezért azt a kapálógép dobozába bele tudjuk tenni, így az nem jelent külön szállítási költséget.
A komposztsilót nem tudjuk beletenni a kapálógép dobozába, hiszen nem fér bele. Egy csomagként akkor tudnánk megoldani, ha a két dobozt valahogy összeragasztanánk, de ez nem egy stabil megoldás, nem garantálná, hogy szállítás közben nem esne szét a csomag.

Amennyiben kedvezőbb szállítási lehetőség mellett dönt, a kapálógép szállítási költsége (GLS futárszolgálattal, mivel nehezebb mint 30 kg) 12 546,- Ft bruttó, a komposztsilóé ( PBP Posta futárszolgálattal) 1824,- Ft bruttó

Ha kívánja a két csomagot egy napon indítjuk el a futárszolgálatokkal, így várhatóan azonos napon érkezik meg Önökhöz mindkét csomag. Rendszerint mindkét futárszolgálattal a csomag feladását követő napon megérkezik a termék ügyfeleinkhez.

Kérem szíves visszajelzését, azzal kapcsolatban, hogy küldhetjük-e külön a csomagokat, vagy megpróbáljuk egyberagasztani a két dobozt?

Ha bármi kérdése felmerülne akár a szállítással kapcsolatban, akár webáruházunkkal kapcsolatban kérem jelezze, készséggel állunk rendelkezésére!
Természetesen nekünk is az az érdekünk, hogy Önöket is elégedett ügyfeleink között köszönthessük.


Szabó László


Tisztelettel:
 
kulcsar 2007-04-06 15:46 | 42.
Tisztelt Szabó Kerttechnika Áruház!

Olvasgattam az alanti hozzászólásokat, leveleket, véleményeket. Van közöttük jó, dicsérő, akad kevésbé jó, nem dicsérő.
Azt hiszem, hogy én jelenleg az utóbbiak táborát fogom gyarapítani.
Március hó 15.-én az alábbiakat rendeltem Önöktől:

>>> VISSZAIGAZOLÁS
>>> Ön az On-line Kerttechnikai Áruházban az alábbiakban részletezett
>>> megrendelést adta le.
>>> -------------------------------------------------
>>>
>>>
>>>
>>> Megrendelő
>>> -----------------------
>>> Rendelés száma: 6017/2007
>>> Rendelés ideje: 2007.03.15. 16:37
>>> Név : Kulcsár István
>>> Cím : Magyarország 3291, Vámosgyörk Táncsics Mihály út 15.
>>> Telefon :
>>> Mobil : 06-30-383-1727
>>> Email : kulcsar@rtf.hu

Másnap telefonon feleségemet felhívta Némedi Katalin, és közölte, hogy másnap szállítják a megrendelt árúkat. Néhány óra elteltével ismét telefonált a hölgy de most azt közölte, mégsem szállítanak, mert a raktáron levő kapagép hibás. Talán ezzel egyidőben én a mailboxomba kaptam egy üzenetet, melyben az állt, nem tudják a komposztálósilót sem szállítani, mert az egy raktári darab szintén hibás.
Én naív, erre azt válaszoltam, hogy sebaj egyenként ne szállítsanak, kivárjuk míg minden árú összejön. Hát a fene sem gondolta, hogy csaknem egy hónapig nem történik semmi.

Nem kívánok "ügyet" csinálni a történtekből, de valamirevaló webárúház lehetővé teszi honlapján, hogy a kedves vevő a megrendelését naprakészen követhesse. Csak annyi volna a javaslatom, hogy legalább egy emailt, vagy egy telefonhívást küldenének a potenciális vevőnek. Mert azt bizonyára tudják, hogy akit egyszer valahol nem szolgáltak ki megfelelően, az valószínúleg többé oda be sem teszi a lábát, nemhogy vásárolna.
Awebárúházak alapfilozófiája az, hogy kölcsönös bizalmon, és folyamatos tájékoztatáson alapszik. Hát ez itt, most, esetemben nem mondható el.
Fentiektől függetlenül azért még várok néhány napot. s ha nem érkezik válasz vagy árú visszalépek a rendeléstől...

Üdvözlettel:

Kulcsár István
 
2006-11-09 11:05 | 41.
Tisztelt Hajducsi Károly Úr!

A Dragon 55 II. sebességfelezős kapálógép remélhetőleg gyárilag már be volt állítva, de azért érdemes a következőket leellenőrízni:
- a sebességfelező ékszíjának feszessége akkor jó, ha normál erővel meghúzva oldalirányban kb. 10-15 mm-t enged. Ha túl laza, akkor a sebességfelező elején lévő csavarral lehet feszíteni, majd a kontraanyával lekontrázni.
- a kuplungbowdent is érdemes beállítani úgy, hogy kiengedett kuplungkarnál a bowden teljesen lazuljon fel, de kapáláskor a kuplung ne csússzon meg.

Nem szabad megfeledkezni a kuplungbowden rendszeres olajozásáról.

Üdv. Gépdoki
 
hajducsi46 2006-11-03 15:02 | 40.
Vásároltam Önöknél egy Dragon II.kapálógépet,járokerekekkel,ekével.Sajnos nem kaptam téjékoztató füzetet,csak a motorról.Szeretném tudni a sebességfelező használatát,beállítását.Ha móduk van szíveskedjenek erről tájékoztatást adni,illetve hogyan juthatok valamiféle tájékoztató füzethez?
Tisztelettel: Hajducsi Károly
hajducsi46@invitel.hu
 

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6

 






DHTML Menu / JavaScript Menu Powered By OpenCube